Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2007

Επιπτωσεις απο την ελλειψη υπνου

Η ελλειψη υπνου μας κανει:ευερεθιστους
κακοκεφους
μειώνει την ικανοτητα συγκεντρωσης
μειωνει την ικανοτητα απομνημονευσης
μειωνει την ταχυτητα αντιδρασης
Ο Dr.George Stevenson της Εθνικης Εταιρίας Ψυχικης Υγειας της Αμερικης εχει πει:"
πιστευω οτι μπορει να πει κανεις με βεβαιοτητα πως ολοι οι ανθρωποι χρειαζονται τουλαχιστον 6 ωρες υπνο για να ειναι υγιεις.Πολλοι ανθρωποι χρειαζονται περισσοτερο.Εκεινοι παντως που πιστευουν οτι μπορει να τα βγαλουν περα με λιγοτερο ξεγελουν τον εαυτο τους."

Δεν πρεπει να ξεχνουμε οτι η ξεκουραση του σωματος και του εγκεφαλου κατα τον υπνο ειναι απολυτως απαραιτητη για το αισθημα ζωτικοτητας και ευφοριας στη ζωη μας
Το υποσυνειδητο μας ποτε δεν ατονει.Δρα συνεχως και καθοδηγει ολες τις ζωτικες μας λειτουργιες.
Λυσεις σε σημαντικα προβληματα δινονται στον υπνο απο το υποσυνειδητο μας γιατι δεν υπαρχει η παρεμβαση του συνειδητου μας(της λογικης μας)

Επίσης οσοι κοιμουνται ελαττωμενες ωρες παρουσιαζουν ταση για παχυσαρκια μια που η λεπτινη ,η ορμονη που βοηθα στον καταβολισμο και κατ'επεκταση στο αδυνατισμα εκκρινεται οταν κοιμομαστε.

3 σχόλια:

[οικολογούντες] είπε...

πολύ ενδιαφέροντα και εκλαϊκευμένα σχόλια. Ευχαριστούμε..

Κοιμάμαι διαρκώς και για μεγάλα χρονικά διαστήματα λιγότερο απο εξι ώρες..
Υπάρχει ελλειμα ύπνου το οποίο συγκεντρώνεται και κάποια στιγμή θα ξεσπασει αν δεν αναπληρωθεί???

Ευτυχία Μεντζελοπούλου είπε...

Σαφως,ειδικά αν δεν ξυπνάτε δυνατος και με εντελως καθαρο μυαλο.Πιστευω πως ,αρχικα,η καθημερινή σας αποδοση σε ολους τους τομεις,ειδικα οσον αφορα τη νοητικη λειτουργια,πρεπει να ειναι κατώτερη των πραγματικων δυνατοτητων σας.Απο κει και περα απο τη στιγμη που δεν δινετε στον οργανισμο σας επαρκη χρονο για να ανανηψει απο την καθημερινη σωματικη,νοητικη και ψυχικη κοπωση ειναι σιγουρο πως η φθορα θα επελθει γρηγοροτερα.Σιγουρα,βεβαια,υπαρχουν οργανισμοι ανωτερων προδιαγραφων με μεγαλυτερες αντοχες και πιθανον ανηκετε σ'αυτον τον τυπο ανθρωπων.
Εν κατακλείδι θεωρω πως αν δοκιμαζατε ενα προγραμμα ρυθμισης του 24ωρου και του υπνου σας κατα μια-δυο ωρες παραπανω θα διαπιστώνατε μια περεταιρω βελτίωση καθε ικανότητας σας και κυριως της ποιοτητας της ζωης σας.

Ευτυχία Μεντζελοπούλου είπε...

Το βραδυ οταν κοιμομαστε πραγματοποιειται η αναπλαση των κυτταρων μας,για παραδειγμα του δερματος.
Εφοσον δεν αφηνετε στα κυτταρα χρονο για να ανανεωθουν αυξανετε των αριθμο των γερασμενων κυτταρων του οργανισμου σας.